OBOZY SPORTOWE

Serdecznie Zapraszamy

Obóz Sportowy - Rewal

5-15 lipiec 2017 r.

Obóz Sportowy - Czarny Dunajec 2017 r.

czarny

Dnia 18.02.2017r. Zakończył się ZIMOWY OBÓZ SPORTOWY, który już po raz drugi miał miejsce w Czarnym Dunajcu. Obóz trwał siedem dni, przez cały okres sprzyjała nam wspaniała pogoda, która szczególnie cieszyła fanów jazdy na nartach  i snowboardzie.

Słoneczna  pogoda na stoku umożliwiała nam podziwianie niesamowitych widoków. Szczyty pięknych Tatr tworzyły niezapomnianą panoramę.

Dzień rozpoczynał się od śniadania. Po śniadaniu natomiast wszyscy wybierali się na stok, gdzie samodzielnie lub pod okiem instruktora oddawali się przyjemności jazdy na nartach lub snowboardzie. Po powrocie do ośrodka i popołudniowym posiłku rozpoczynały się treningi. W planach mieliśmy przeprowadzenie dwóch jednostek treningowych po 1,5h. Do dyspozycji mieliśmy  dwie hale sportowe: duża – na której ćwiczyliśmy z piłkami         i mała, na której trenowaliśmy koordynację i siłę.  Piękna pogoda, która nie opuszczała nas ani na krok pozwoliła nam na przeprowadzenie szeregu treningów na orliku szkolnym,  łącząc elementy gry w piłkę nożną z zabawą na świeżym powietrzu. Po ciężko przepracowanych trzech dniach przyszedł czas na zasłużony odpoczynek. W ramach odnowy biologicznej udaliśmy się na TERMY CHOCHOŁÓW, gdzie przez blisko trzy godziny nasza młodzież oddawała się wodnemu szaleństwu. W przerwie pomiędzy treningami do naszej dyspozycji było także kryte lodowisko szkolne,  gdzie nasza młodzież mogła się przekonać , że jazda na łyżwach to nie tylko sport, ale i świetna zabawa. Niezapomnianych wrażeń naszym młodym narciarzom dostarczyła nocna jazda na około 1000m trasie narciarskiej w Witowie, gdzie przez 3 godziny  doskonalili swoją jazdę na nartach i snowboardzie.

Pod koniec obozu przyszedł czas na sprawdzenie naszej formy. Po tak ciężko przepracowanym tygodniu dużym wyzwaniem dla naszych piłkarzy był mecz sparingowy, rozegrany na hali z zespołem Wisła Czarny Dunajec, występującej na co dzień w Małopolskiej Lidze orlików. I tym razem nasi piłkarze stanęli na wysokości zadania, remisując  z zespołem gospodarzy.

Po krótkim podsumowaniu obozu przyszedł czas na pakowanie rzeczy i pożegnanie z górami. Wszystko, co dobre kiedyś się kończy. W sobotę wieczorem wszyscy cali i zdrowi wróciliśmy do domu.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z RELACJĄ ZDJĘCIOWĄ Z OBOZU SPORTOWEGO - CZARNY DUNAJEC 2017 R.

Zdjęcia z obozu sportowego - Czarny Dunajec 2017 r.

Filmy z zimowego obozu sportowego - Czarny Dunajec

Obóz piłkarski - Niechorze 2016 r.

29 czerwca zawodnicy Akademii Piłkarskiej Junior wyjechali nad  morze, aby tam doskonalić swoje umiejętności piłkarskie. W tym roku nasza młodzież szlifowała formę na pięknych obiektach sportowych w Niechorzu. Do dyspozycji mieliśmy pełnowymiarowe boisko z nawierzchnią sztuczną, boisko z nawierzchnią naturalną oraz w przypadku deszczu halę. Po nocnej podróży i zaadoptowaniu się w naszym obiekcie, zawodnicy odbyli pierwszy trening. Pomimo tego, że krótko spaliśmy ostatniej nocy, każdy po treningu z uśmiechem na twarzy udał się na spacer nad morze. Każdy nasz dzień w znacznej większości przeznaczony był na sport. Zawodnicy ciężko trenowali trzy razy dziennie, rozgrywali mecze kontrolne, a w wolnych chwilach aktywnie odpoczywali, grając w piłkę wodną na basenie lub w piłkę nożną na plaży. Oczywiście nie mogło zabraknąć czasu na inne atrakcje,  jak przejazd kolejką drogową, zwiedzanie muzeum w Trzęsaczu, zwiedzanie zabytkowych ruin kościoła. Jednak największym powodzeniem cieszyły się  tradycyjne kąpiele w morzu oraz wycieczki po wodę i lody. Po ciężkich treningach przyszedł czas na sprawdzenie swojej formy w grach kontrolnych. Nasi zawodnicy zmierzyli się z rówieśnikami z Unii Racibórz, KS „Karol” Wadowice oraz dwukrotnie z Deltą Warszawa. Sparingi te były niezwykle przydatne dla naszych zawodników. Pokazały nam jakie błędy popełniają zawodnicy i co możemy zrobić,  aby je wyeliminować na przyszłość. Wiele emocji dostarczyło nam również wspólne kibicowanie naszej kadrze w meczach ćwierć finałowych z Portugalią. Niestety pomimo zdartego gardła i wspólnego dopingu nasza reprezentacja w rzutach karnych odpada z Mistrzostw Europy. Na zakończenie przyszedł czas na tradycyjne podsumowanie obozu oraz wręczenie pamiątkowych medali oraz nagród.

Mamy nadzieję, że ciężka praca, jaką wykonali nasi zawodnicy na obozie letnim w Niechorzu, bardzo szybko przyniesie pozytywne efekty zarówno w grze jak i w zachowaniu młodych piłkarzy. A my trenerzy będziemy z radością obserwować ich grę w sezonie 2017/2018r.

OBÓZ SPORTOWY NIECHORZE 2016

Zimowy Obóz Narciarsko-Piłkarski w Czarnym Dunajcu

W sobotę 30 stycznia o godzinie 8:00 zawodnicy trenujący na co dzień  w Akademii Piłkarskiej Junior Dąbrówka pod opieką trenerów: Damiana Stachurskiego      i Dariusza Lorka wyjechali na obóz sportowy do Czarnego Dunajca.

Około godziny 17:00 dotarliśmy do bazy treningowej w Czarnym Dunajcu, gdzie zostaliśmy zakwaterowani w pokojach, po rozpakowaniu udaliśmy się na wspólny posiłek. Pierwszy trening odbył się w godzinach wieczornych na hali sportowej.

Widok na Tatry z Hotelu bezcenny...!

Każdy dzień spędzony na obozie w górach był niezwykle atrakcyjny. Tuż po śniadaniu młodzi piłkarze ruszali na stok narciarski CzerwienneSKI. Tam przez               3 godziny pod okiem instruktorów uczyli się i doskonalili umiejętności jazdy na nartach   i snowboardzie. Następnie wracaliśmy  do bazy noclegowej na obiad i 1,5 godzinny trening popołudniowy odbywający sie na hali sportowej. Po treningu był krótki odpoczynek i kolacja. A po kolacji drugi wieczorny trening piłki nożnej.

Dużą frajdę naszym młodym adeptom piłki nożnej po tak intensywnych dniach treningowych  sprawił  pobyt na basenach termalnych w Szaflarach. Młodzi zawodnicy przez 4 godziny regenerowali się w naturalnych źródłach termalnych.

Oprócz codziennych treningów uczestnicy obozu mogli sprawdzić swoje umiejętności jazdy na łyżwach na znajdującym się tuż przy szkole krytym lodowisku. Wielką atrakcją dla zawodników była możliwość stoczenia prawdziwej walki bokserskiej pod okiem trenera Kick-boxingu. Miłą rozrywką dla naszych małych piłkarzy była dyskoteka, którą zorganizowaliśmy wspólnie ze Szkołą Podstawową w Czarnym Dunajcu.

Na zakończenie obozu przyszedł czas na wspólne podsumowanie całego wyjazdu, wręczenie pamiątkowych koszulek oraz rozlosowanie ciekawych nagród (w tym piłek    z autografem reprezentanta Polski Łukasza Teodorczyka).

Nas-trenerów najbardziej cieszy i satysfakcjonuje fakt, iż każdy z naszych podopiecznych udoskonalił swoje umiejętności gry w piłkę nożną, jak również to, że po 6 dniach naprawdę ciężkich prób każdy zawodnik przyswoił sobie zdolność jazdy na nartach...:)

Niestety wszystko, co dobre szybko się kończy. W sobotę trzeba już  było  wracać do domu.

Mamy wielką nadzieję, że zawodnicy wrócili bardzo zadowoleni oraz  że już w miesiącu lipcu w jeszcze liczniejszym gronie wyruszymy razem  na kolejny letni obóz piłkarsko-sportowy, tym razem nad morzem.:)

ZDJĘCIA OBÓZ ZIMOWY CZARNY DUNAJEC 2016

FILM Z OBOZU SPORTOWEGO - CZARNY DUNAJEC 2016

Obóz piłkarski - Miętne

jaga

W dniach 13 – 20 lipca 2015 r. drużyna Akademii Piłkarskiej Junior z Dąbrówki była na obozie sportowym w Miętnem. W obozie ogółem uczestniczyło 37 dzieci, w tym 34 chłopców i trzy dziewczyny. Celem zgrupowania było zachęcenie dzieci do uprawiania piłki nożnej i aktywnego spędzania czasu wolnego w gronie rówieśników, a także kontynuacji szkolenia w Akademii. Zawodnicy pod opieką trenerów doskonalili swoje umiejętności gry w piłkę nożną trenując 3-4 razy dziennie. Każdy dzień składał się          z zupełnie innych wyzwań. Aby urozmaicić treningi młodym sportowcom, korzystaliśmy z boisk trawiastych, boisk sztucznych, boisk do piłki plażowej, siłowni zewnętrznej oraz basenu. W szczególnie upalne dni, gdy pogoda uniemożliwiała trening w godzinach popołudniowych zawodnicy trenowali tuż po zmroku przy sztucznym oświetleniu. Na zakończenie każdego dnia czekały nas jeszcze wizyty na basenie, gdzie chętni mogli sprawdzić swoje umiejętności pływackie w konkurencjach przygotowanych przez trenerów.

Dodatkowym wyzwaniem dla młodych sportowców była możliwość strzelania rzutów karnych bramkarzom juniorów starszych Jagiellonii Białystok, którzy przebywali na zgrupowaniu w tym samym ośrodku.

Warto dodać, że zawodnicy Jagielloni Białystok w poprzednim sezonie zajęli 4 miejsce w Mistrzostwach Polski.

Po ciężkich treningach był czas na aktywny wypoczynek.

A w ramach rozrywek pozasportowych nasi zawodnicy uczestniczyli w wieczorze filmowym, ognisku z pieczeniem kiełbasek oraz dyskotece, którą zorganizowaliśmy wspólnie z grupą dziewcząt ze studia artystycznego METRO (Teatr Buffo)

Na zakończenie obozu przyszedł czas na wspólne podsumowanie całego wyjazdu, wręczenie pamiątkowych medali oraz dyplomów ukończenia obozu. Niestety wszystko, co dobre kiedyś się kończy. W poniedziałek trzeba było już wracać do domów. Mam wielką nadzieję, że zawodnicy wrócili do domów bardzo zadowoleni oraz że  w następnych latach również chętnie będą wyjeżdżać na kolejne obozy.